Startpagina

dinsdag 21 oktober 2014

MD blogspot challenge 114

Goedemorgen kaarten maaksters,

Voor de blogspot challenge 114 heb ik een kaart gemaakt met de bekende uilen.
Zilver tinten spraken me aan. De rode accenten vond ik het compleet maken.

Gebruikte mallen:
LR0135 (ijspegels)
LR0136 (kerstboom)
COL1357 (uilen)
Mutsjes + tak (Yvonne creations)
Bloemen (Floral punch Nellie Snellen)
Metalic karton wit en grijs.
Achtergrond karton zilver met sterren.
Glitterlijm

De voorkant van de kaart:
 
 
De binnenzijde:
 
 
Beide zijdes:
 




13 opmerkingen:

  1. Wat een originele zilveren kerstkaart Joyce.
    Ontzettend leuk gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marleen! Het is voor het eerst dat ik mee doe. Ik ben best wel een beetje trots op het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart !!! Mooie kleur.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele leuke uilenkaart in wintersfeer gemaakt.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet doe je de volgende keer weer mee?
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, echt een winterse kaart.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Ellie en Yvonne, het lijkt me leuk om mee te doen aan de volgende challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart !
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi in deze kleuren, het zilver maakt 'm apart!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen