Startpagina

vrijdag 9 januari 2015

Trouwkaart

Gisteren mijn bestelling van de Egel binnen gekregen en gelijk maar aan de slag gegaan.

Mijn collega gaat maandag trouwen en ik heb de volgende kaart gemaakt:


De achtergrond is een witte vierkante kaart.
Hierop is felroze cardstock (Wibra) geplakt ( 0,5 cm kleiner dan het witte ).
Het designpapier heb ik ooit eens bij de kruidvat vandaan.

Mal - VIND004 Nellie Snellen
Bloemen - CR1272 MD
Kant - Action
Lint - ?

Met deze kaart zou ik graag meedoen met:
Groetjes Joyce Jansen

14 opmerkingen:

  1. Ik vind 't een super mooie kaart! Leuk dat je ermee meedoet met de challenge bij Creaine.
    Succes, groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaart Joyce, je collega en haar aanstaande gaan dit vast en zeker een prachtige kaart vinden.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie romantische kaart Joyce, zeker voor een bruidspaar heel geschikt,hihi, hoop ik toch..;p
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joyce
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt , mooi hoe je de bingo hebt verwerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joyce! Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik vind het een supergave combi. De mallen die je hebt gebruikt zijn ook erg mooi. Hier zal je collega vast heel blij mee zijn. Dank je wel voor je deelname bij Creaine Challenges. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Je hebt met leuke spulletjes een mooie kaart gemaakt ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi een helemooie kaart.
    Mooie mal.
    leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stijlvolle kaart in mooie kleurtjes. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen