Startpagina

donderdag 17 september 2015

Patroon Challenge Marleen van der Most

Goedemorgen allemaal,
Voor de patroon challenge van Marleen heb ik de volgende creatie gemaakt:

Gebruikte materialen Marianne Design:
JU0823-vintage lace
PK9124-rustic wood
PK9125-victorian christmas
CR1335-ijskristallen
COL1355-vosjes
LR0142-kerstroosjes
SF1118-clear stamp christmas sentiments
JU0954-gems

Ik vond het een heel leuk projectje om te maken. Kon haast niet kiezen uit de patronen ze zijn natuurlijk allemaal prachtig. 

Met deze kaart doe ik mee met de patroon challenge:

handmadebymarleen patroon-challenge

Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Joyce

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Joyce!!!
    Je hebt mijn herfstboomstam helemaal omgetoverd naar een schitterende kerstcreatie! Wat heb je het super leuk gedaan met de kerstmutsjes, de sneeuw, de rode kerstbloemen en de donkergroene kozijnen. Echt onwijs gaaf Joyce!
    De ijsster in de deur is ook een heel leuk detail.
    Gezellig dat je meedoet met mijn Patroon challenge.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleens reactie zegt al genoeg Joyce! Het is een schitterend geheel
    en prachtige kerst creatie! Super gaaf gedaan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie is het geworden en wat een mooie kaartjes ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er toch so cute uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen