Startpagina

zondag 21 februari 2016

Vintage kerst blauw

Hallo blogdinnetjes,
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgsters welkom heten. Wat leuk dat jullie me volgen. Ik ben uiteraard bij jullie ook volgster of was dat al :).

En ik wil Gerie nogmaals bedanken voor het organiseren van een super leuke Candy. En de prachtige prijs die ik heb gewonnen!

Voor de WLVC challenge heb ik de volgende kaart gemaakt:

Voorkant:



















Binnenkant:






















Gebruikte materialen:

COL1394-Eline's Helleborus
COL1330-Christmas village decoration set
CR1331-Basic round
CR1335-Ijs kristallen
JU0938-Gems Blue
SF1118-Clear stamp
PK9107-Design papier don&daisy
MB0157-Mattie's mooiste deer

Met deze kaart wil ik meedoen met:
WLVC challenge-nr-63
mariannedesignkreadivas challenge-19
mariannedesigndivas anything-goes-option-monochromatic
Scrapcardschallengeblog challenge-82

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Joyce


9 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce.
    Wat heb je weer een schitterende winterse kaart gemaakt. En ook leuk dat je de binnenkant erbij betrokken hebt.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Joyce!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit winters vintagekaartje Joyce...prachtige details erop...en gefeliciteerd met het gewonnen prijsje bij Gerie met je prachtige lollipop...Ik had die gemist en kaartje ertussen ook al...Ja een paar drukke daagjes achter de rug...en ook nog een creatie voor mijn zus haar verjaardag gemaakt...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joyce, mooie warme kleuren, een héél mooi plaatje en een schitterende afwerking.
    Gefeliciteerd met het winnen van je prijs voor de Lolypop, super leuk voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart....ik dacht eerst even dat het er 2 waren. Heel leuk gedaan en dankjewel voor deze bijdrage aan de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Joyce! Prachtig plaatje, prachtige bloemen, super mooie kleuren, lief blauw strikje en de hertjes aan de binnenkant zijn zo lief :) Gefeliciteerd met jouw prachtige prijs van Gerie's candy! Dik verdiend :)
    Gezellig dat je voor de derde keer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart meis! Supermooi en dank je wel voor je deelname aan onze WLVC challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joyce
    Wat een schitterende kerstkaart, de bloemen passen er zo mooi bij.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen