Startpagina

woensdag 2 maart 2016

25 volgers + uitslag Candy!

Goedemorgen Blogdinnetjes,

Vanmorgen heb ik de 25 volgers behaald, en daarom is het nu tijd om de candy weg te geven.
Heb er helaas maar eentje. Wellicht dat er 1 volgt bij de 50 ;)

En dan nu de winnaar, zij is random gekozen zodat het eerlijk blijft :).


Gaby Dierx van harte gefeliciteerd!

Wil je mij een berichtje sturen met je gegevens zodat ik de candy naar je op kan sturen?
jjhuissen68@gmail.com

Dank je wel allemaal voor het volgen van mijn blog.

Fijne dag.

Groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gaby! daar ga je vast leuke dingen mee maken! joyce bedankt voor deze kans.. leuk dat je mij ook bent gaan volgen.. volger nr 59.. heb je mijn candy ook gezien? doe je ook mee? bij 60 volgers ga ik heb verloten.. groeten Miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt Gaby blij gemaakt vandaag Joyce! Bedankt voor je
    Candy kans en op naar de 50!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je dat je de 25 volgers gehaald heb, er gaan er vast meer komen...:-)
    En dan lees ik dat ik de gelukkige winnaar ben van jouw mooie candy, wat leuk!!!
    Ik zal je een mailtje doen toekomen, dank je wel Joyce!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Gaby! Super lief dat je deze candy weggaf onder jouw volgers Joyce! Op naar de 50 maar dat gebeurt binnen no-time weet ik zeker ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations Gaby. And Congratulations to you Joyce for 25 followers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd gaby
    en Joyce gefeliciteerd met je 25 volgers, leuk dat je een candy wilde weggeven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Gaby!
    En je krijgt vast een boel volgers hoor, Joyce!
    Die 50 haal je ook wel. Als je reacties achterlaat bij anderen gaan ze je vanzelf kennen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen