Startpagina

woensdag 16 maart 2016

Vintage paashanger en CAS kaartje

Goedemorgen blogdinnetjes,

Het is alweer een poosje geleden dat ik iets heb geplaatst. Vandaar dat ik er nu twee tegelijk doe :)

Voor de Pasen heb ik de volgende hanger gemaakt:
Gebruikte materialen:

COL1351
COL1382
CS0955
PK9124

Deze hanger doet mee aan:

Ook ik ben begonnen aan mijn CAS kaartje. Vond het vrij lastig om hem niet te druk te maken. Ik vind hem op zich geslaagd. Wat vinden jullie?


Deze kaart doet mee aan:
Webshop-anmacreatief challenge-54 maart de-egel maart-challenge-15


Dit was mijn blogpost voor vandaag. Fijne dag allemaal.

Groetjes Joyce

15 opmerkingen:

  1. Leuke paashanger en mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een leuke paashanger geworden en leuke opbouw van alles.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joyce,
    Je ei is prachtig geworden! ik vind de kleuren ook heel mooi!
    Het is ook zo'n gezellige kip hè! je eieren zien er ook heel leuk uit!
    Moeilijk een CAS kaart maken....vind ik ook, haha Ieder zijn ding hè,
    maar wel een uitdaging om het toch af en toe te doen!
    Dankjewel voor je inzending bij ons Challenge blog van Scr@p-Cards!
    Liefs Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is het dit paasei Joyce wat een schattige kip met z'n eitjes en ook je CAS kaartje is geweldig....2 heel verschillende stijlen zijn het geworden...HEEL knap gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Joyce! Wat een prachtige paaskaart! Heel mooie vorm, mooie verouderde look en het veertje als vleugel vind ik zo'n leuk detail! Jouw CAS kaart is super goed geslaagd! Het is inderdaad lastig om CAS kaarten te maken maar voor jou geen enkel probleem ;)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zier er enig uit en heel leuk gedaan zo deze hanger en diekan lekker bengelen in de paastak.dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt, alleen de eerste voldoet niet aan onze
    challenge, we hebben het in het team even besproken.
    Ik verwijder je link even, dan zou jij opnieuw je link even bij ons moeten zetten,
    want je 2e kaart doet wel mee, en die ik ook heel mooi.
    Wat leuk dat je meedoet met onze 'Cas/Vintage' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk versierd paasei hoor Joyce, groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joyce
    Wat een gaaf ei met die leuke kip en de mooie eieren, het is een prachtige paaskaart.
    Je CAS kaart is ook supermooi.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog en het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie paascreatie heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Paaschallenge van Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joyce,
    wat heb je een mooi kaartje gemaakt! Ik bedoel die voor onze challenge! helemaal leuk. Ja moeilijk om hem leeg te houden he? Je paascreatie is geweldig! Zo leuk gedaan!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het meedoen dus, bij ons van de Egel!

      Verwijderen
  12. Super MD kippen paas ei kaartje! Fijn dat je weer meedoet bij Marianne Design Divas, Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk paasei en het kaartje is ook prachtig. Leuk dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCratief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen