Startpagina

zaterdag 16 april 2016

Nieuw challenge blog!

Goedemiddag allemaal,

Spannend nieuws gehad deze week :

Ik mocht in samenwerking met Anita van Do-it Creatief een challenge blog opzetten. Waarbij ik zelf ook member van het Design Team ben. Mijn hobbymaatje Sabine Sprenkeler heeft ook een plaatsje gekregen in het Design Team.

Ons nieuwe blog staat online:

http://do-itcreatief.blogspot.nl/

Onderstaande button mag je meenemen voor je eigen blog.


De eerst challenge zal 4 mei van start gaan met een prachtige prijs.
En alsof dit nog niet genoeg was werd ik deze week ook nog benaderd door Krista van Kippers Hobby om plaats te nemen als vaste gastdesigner. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Vanaf aanstaande dinsdag mag ik elke twee weken een mixed media project gaan laten zien. Ik ben dus druk bezig om mijn eerste projectje af te maken, zodat ik die dinsdag ook aan jullie kan laten zien.


Tussendoor heb ik nog even een early birthday present voor iemand ingepakt. Vond hem wel gezellig geworden zo.


Ik hoop dat jullie allemaal lid worden van ons challenge blog! Waar dus vanaf 4 Mei de eerste challenge online komt te staan.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Joyce

11 opmerkingen:

  1. Wat veel leuke nieuwtjes Joyce. Ik ga gelijk kijken.
    Gefeliciteerd!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je Joyce! Gefeliciteerd!
    Ik ga kijken naar je Blog en natuurlijk word ik lid!
    Veel succes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD!!! Echt waanzinnig leuk nieuws Joyce! Ik verheug mij op al het moois dat we van jou te zien zullen krijgen en ontzettend veel plezier in beide teams :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk nieuws voor je.Van harte gefeliciteerd.
    Ga vast en zeker meedoen.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je Joyce, gefeliciteerd met je designschap, ik heb me ook aangemeld, ik ben nu al nieuwsgierig.
    Veel succes met alle creaties die je voor het blog gaat maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke nieuwtjes ! Heel veel plezier met deze nieuwe 'opdrachten', benieuwd wat we te zien zullen krijgen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk nieuwsje Joyce...GEFELICITTERD ....wat leuk weer een nieuw challenge blog en dat jij daar designer voor mag zijn is hekemaal leuk voor je...en dan ook nog gevraagd bij kippershobby....we gaan nog veel moois van je tegenkomen binnenkort....nu ga ik er een kijkje nemen...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk! gefeliciteerd.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Joyce....gefeliciteerd!
    ik heb de button al in mijn sidebar geplaatst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, voorlopig kom jij het huis niet meer uit Joyce!
    Gefeliciteerd met je nieuwe jobs. Wij gaan weer heel wat moois van jou zien de komende tijd.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk weer een nieuw challengeblog, ik heb me net aangemeld als volger.
    Erg leuk dat je daar designer voor bent, ik zag nu ook eens een keer je foto ( zeg ik die ook bijna nergens mijn eigen foto op zet haha) . Veel succes ik ben benieuwd naar de Challenger.
    Mooie felicitatie tag heb je gemaakt!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen