Startpagina

zondag 15 mei 2016

40 jarig huwelijk

Goedemiddag allemaal,

vandaag ben ik er met een tweede blogpost.
Wat tijd over ivm met het lange weekend haha.

Ik heb voor het aankomende 40 jarig huwelijk van een oom en tante deze kaart gemaakt:


Ik vond zelf de voorkant al redelijk druk dus heb besloten om de tekst aan de binnenkant te houden

Gebruikte materialen:
MB0158-Matties mooiste
PK9123-Sweet roses dp
DF3425-Design folder anja's circle
LR0271-swirl
LR0403-ferns
CR1356-fancy flower
RB2224-Mulberry paper

Met deze kaart wil ik graag meedoen met:

Groetjes Joyce

14 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart is het geworden leuk met die zwanen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en stijlvolle jubileumkaart Joyce! Ik denk dat de tekst aan de binnenkant heel leuk past :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie jubilieumkaart Joyce, ik ben weg van je bloemen...heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart heb je gemaakt Joyce,
    ik vind de bloemen super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige bloementoef Joyce en ja voor
    zo'n jubileum kaartje zijn de zwanen heel erg mooi!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, super bloementoef heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joyce,

    Prachtige kaart met het mooie plaatje.Hele mooie bloementoef.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joyce wat een mooie kaart. En wat zijn de bloemen mooi! Heel leuk gemaakt. Past mooi bij dit plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ps bedankt dat je me een berichtje gaf... De mail is onderweg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel stijlvol, die bloemen zoals iedereen al zegt zijn inderdaad erg mooi.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooi kaartje Joyce, prachtige achtergrond en wat een prachtige bloemen ... super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen