Versiering kraam feest

Goedemiddag Blogsters,
 
Een tijdje geleden mocht ik de versiering maken voor een kraamfeestje. Ik vond het erg leuk en ben gelijk aan de slag gegaan. Mijn vriendin was erg tevreden en ze hebben een mooi plekje gekregen bij haar thuis.
 
 
Marianne Design materialen:
COL1385-Schaapje
COL1384-Olifant
JU0942-Speldjes
JU0938-Gems Bleu
DF3413-Design folder hearts
 
 
De onderkant van de glazen heb ik dicht gemaakt met een rondje mica.
 
Ik wil deze creatie graag mee laten doen aan:
 

Reacties

  1. Wat een supergaaf leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!!! en prachtig uitgevoerd!!
    Nu maar hopen dat het mica blijft zitten Joyce!
    Live groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Heel mooi gemaakt.
    Dank je wel voor je 2e inzending bij k&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!!!

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Knutsels & Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a fabulous idea! thank you for sharing with Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten