Fleur de Paris

Goedemiddag allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kleine canvas 20x20cm zien die ik voor een vriendin heb gemaakt.
Met een prachtig nieuw stencil van VIVA en structuurpasta heb ik de tekst aangebracht.

Vervolgens heb ik het geheel een kleurtje gegeven met Americana pebble & toffee.

Met de polybessa stencils heb ik met Inka gold de hoeken versierd. Met DecoArt media fluid acrylics zijn de letters geverfd.



De prachtige vlinders van studio light heb ik gekleurd met een waterpenseel en Gansai Tambi.
De takjes zijn uit gestanst met mulberry paper. De prachtige olijftakjes zijn van Creative Expresions en de blaadjes en lichtgroene takjes van Marianne Design.

Om het af te maken heb ik wat spatten gemaakt met de gouden verf en memento rich cocoa inkt.



Over twee weken ben ik weer met iets nieuws.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Wooow Joyce wat een schitterend canvas is dat ...prachtige bloemnen en tekst erop....zooooo chique....daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord: SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joyce wat is dit prachtig ! Wat zal je vriendin hier blij mee zijn ... Het zal vast een ereplaatsje krijgen hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Joyce, ben sprakeloos!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige canvas heb je gemaakt! Kunstig!! Die letters zien er zo geweldig uit. Een super cadeau!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi canvas heb je gemaakt! Prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige canvas,Joyce.Heel mooi geheel.Wat een mooi cadeau voor je vriendin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten