Welcome baby boy

Goedemorgen allemaal,

Voor de geboorte van mijn eerste neefje heb ik de Dutch DooBaDoo Shadow Box versierd.


De box heb ik eerst behandeld met gesso.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Marianne Design. De tekst, sterren en de "draadjes"van de ballonnen zijn gestempeld met de schattige stempel set van de Ocean Babies.
De gouden sterretjes heb ik eerst met versamark gestempeld en toen met Mboss poeder bewerkt.


Ik heb de overgebleven vakjes versierd met een olifant , schaap, gras en Cut-ies wolkjes. Ik vond het leuk om de naam in de vorm van een slinger te maken. Op de slinger heb ik hele kleine pareltjes gemaakt met een perlenpen van Viva. Deze pen heb ik tevens gebruikt voor de rest van alle parels


De ballonnen rechtsboven en de bloemen in het gras zijn gemaakt met onderdelen die bij de olifant mal zitten.


Dit was mijn project weer. Over twee weken ben ik er weer met iets nieuws.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Wauw Joyce! Wat is dit prachtig mooi gemaakt!
    Echt super gaaf. Hier gaan de mama en papa vast heel erg blij mee zijn. Het word een pronkstuk op de babykamer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi gemaakt, super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kraamcadeautje heb je gemaakt, dat zal mooi staan in de babykamer!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt! Heel mooi afgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOUW Chantal...wat heb je een schitterend kado gemaakt voor Tyler zeg! Die krijgt vast een ere plaats! Alles ziet er enorm verzorgd uit en je parel pen stipjes echt keurig gedaan! Een toppertje hoor tante, hihi!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joyce,
    prachtige shadowbox heb je gemaakt, elk vak heel mooi aangekleed, echt super gedaan
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke creatie. Echt een topkado zo!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joyce wat een super mooi creatie is dit. Super leuk heb je alles gecombineerd ! Prachtige stempeltjes en malletjes heb je gebruikt ! Toppie !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig project! Zo mooi en lief tegelijk!
    EN de details zijn super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi gedecoreerde lijst Joyce. Een supermooi kraamcadeau, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten