kerstkrans

hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de prachtige nieuwe kerstkrans layered stamp van Studio Light.




Ik ben begonnen met een stukje watercolor papier van 10x10cm.
ik heb de krans gestempeld in drie verschillende kleuren memento. De bellen en strik heb ik op een los blad gestempeld en uitgeknipt.




Vervolgens heb ik de randen gestempeld met de lijntjes en het geheel gemat op bamboe groen papier. De randen van mijn witte cardstock heb ik dezelfde kleur gemaakt als de achtergrond van de krans.

Dit was mijn kaartje.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Heel mooi kaartje! Die krans is heel gaaf. Ook de achtergrond is prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Prachtige krans Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, heel erg mooi stempelwerk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gestempeld, mooi gemaakt Joyce.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gestempeld Joyce!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, erg mooi gestempeld.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje Joyce...zo mooi hoe jij de kerstkrans heb gestempeld...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten