Most wonderful time of the year

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie weer een serie ATC kaartjes zien die ik gemaakt heb.


Voor deze serie heb ik zelf de achtergrond gemaakt op Kippers waterart papier.
Ik heb de achtergrond met Memento desert sand en rich cocoa en een inkt blending tool bewerkt. Toen ben ik aan de slag gegaan met een mask stencil van Studio Light. Het leuke aan dit stencil is dat je het met je machine kunt embossen. 


Ik heb de dennenappels uitgeknipt en bewerkt met Inka Gold Gold-Braun. Om de takjes te maken heb ik heb stencil gebruikt met groene inkt.
De tekst komt van STAMPFF150 en is getsempeld met rich cocoa.

Om het geheel af te maken heb ik nog wat Eiseffekt, parels en een strikje met belletjes aangebracht.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Wonderful...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kleine kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten! Gaaf gemaakt zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat stencil ook Joyce wat een goed idee!
    Je ATC kaartjes zijn hartstikke leuk!!!
    Fijn weekend ... Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten