Happy birthday

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een kaart zien met de prachtige nieuwe 
collage set van Kippers Hobby.


Je begint met het waterart papier 10x15cm. Hierop heb ik met versamagic
de flamingo's en de bladeren gesjabloneerd. 


Met de bijpassende stempels die in de set zitten stempel je de 
benen, veren en snavel van de flamingo.


Ik heb mijn kaart gemat op een roze cardstock. Van dezelfde
kleur heb ik een banner geknipt en gestempeld.

Boodschappenlijstje:
20087/collage Tropical escape
384001/GD-100-001 VersaMagic dew drops
30889/6200/0222 Inkt blending tool

Dit was mijn kaartje.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Mooie en vrolijke kaart,Joyce met deze kleurtjes.Leuk stencil en mooie bijpassende stempels.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk met die flamingo's!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg leuk! Lekker zomers!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten