Happy Fathers day

Hallo allemaal,

vandaag laat ik deze bureau kalender zien die ik voor vaderdag gemaakt heb.
Hierbij heb ik gebruikt gemaakt van de Zutter Bind-it-all machine. Hiermee kun je de 
leukste projecten maken zoals bijvoorbeeld deze kalender.


Om deze kalender te maken heb ik een stuk grijsbord karton 2mm gebruikt
van 18,5cmx28cm. Deze heb ik op 10,5cm aan allebei de kanten ingesneden
zodat je hem in de vorm kunt vouwen.


Met de rusty en patina set van Viva Decor heb ik het geheel geschilderd. Eerst 
een goeie laag rusty met de kwast. Daarna subtiel met bijgeleverde sponsjes
de patina aanbrengen. Vind je er te veel glitters in zitten ga met je sponsje met
een heel klein beetje rusty er nogmaals overheen.


Met de plaatjes uit het stansblok A5STANSBLOKSL06 heb ik de kalender opgemaakt.
De bladzijden van de kalender maak je met BASICSDC06 set van Studio Light.


Martine heeft een super handig filmpje gemaakt om jullie te laten zien
hoe de machine precies werkt. Die vind je hier.

Boodschappenlijst:
28526/8089 0301 Grijsbord karton 2mm A3
800153948/8001.539.48 Rusty and Patina set
36045/A5STANSBLOKSL06 Stansblok time flies.06

Dit was mijn projectje. Tot de volgende keer.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Prachtige en stoere kalender voor de Vaderdag,Joyce.Superleuke details.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kalender! Heel mooi gemaakt LiefsS abien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten