Meow!

Hallo allemaal,

ik mocht aan de slag met de prachtige rainbow mixed 
media lijn van Studio Light.


Deze kaart heb je in een handomdraai gemaakt.

Begin met een witte cardstock van 9,4x14,4 cm.
Ik gebruik nog een stukje zwart papier om de kaart af te dekken.


Breng de gewenste kleur inkt aan. Leg je zwarte strook onder
het stencil om te voorkomen dat je de volgende rij raakt.


Verleg het stencil iets naar rechts en wat naar boven of beneden.
Als alle bolletjes wit zijn kun je verder met een andere kleur.
Herhaal deze stap tot je cardstock gevuld is.


Snijd met een stans of cirkelsnijder een rondje van ongeveer
6cm. Druk een stempel uit de set af op een water color cardstock.
Ik heb de poes ingekleurd met skin collection MARKER06.


Om de poes op zijn plaats te krijgen leg je de kaart neer zoals
je hem wilt hebben als hij in elkaar zou zitten. Haal de voorkant eraf
maar laat de poes liggen. Teken met een stift de
onderkant van de poes af. Stempel vervolgens de poes op het
groene vlak waar je hem afgetekend hebt.


Knip de ingekleurde poes uit en plak hem op de groene achtergrond.
Omdat je de zwarte gedeeltes goed ziet op de groene achtergrond hoef 
je de ingekleurde poes niet helemaal netjes uit de knippen. Bijvoorbeeld
de snorharen kun je eraf knippen die komen weer naar voren als 
je de poes op zijn plaats plakt.

Gebruikt producten:





Dit was mijn laatste post van dit jaar. Ik wil jullie ook namens
mijn DT maatjes een fijne en veilige jaarwisseling wensen.

Tot volgend jaar allemaal.

Groetjes Joyce


Reacties