Warm winter wishes

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie deze shadowbox kaart zien waarbij
ik de prachtige nieuwe Winter Days collectie van Studio Light.



Hoe heb ik deze gemaakt:

boodschappenlijstje:

1x cardstock of kraft 26x12 cm
4x cardstock 11,5x11,5cm
2x cardstock 1,5x11,5cm
4x designpapier 11x11cm
2x designpapier 1x11cm
lampjes
lege verpakking van houten deco 10x10cm
paperpad
plaatjes, stansjes en decoratie.

Werkwijze:

Ril de cardstock van 26x12 op 12cm en op 16cm. Dit
is de kaft van je shadowbox.


Beplak de kaft binnen en buiten met de cardstock er hierop
het designpapier. De basis is nu klaar.

Breek naar eigen inzicht wat latjes uit de 9x9 hokjes.
Meet zorgvuldig de hokjes die je hebt gemaakt en 
beplak deze met designpapier.


Om lampjes hierin te verwerken heb een dubbel hokje nodig.
Lijm het kastje met batterij (zoals mijn voorbeeld) 
links boven in de hoek. Buig het snoer met de 
lampjes rond in de box en ga hiermee rond totdat
je lampjes er netjes in zitten. Zet vast met 
her en der een druppeltje lijm.


Plak de shadowbox aan de binnenzijde van de kaft.
Nu kun je hem naar eigen inzicht opmaken.



Gebruikte producten:





Dit was mijn projectje.

Tot de volgende keer.

Groetjes Joyce

Reacties

  1. Wat een prachtige creatie Joyce met een leeg verpakkings doosje het is een feestje om naar te kijken! Ook de kaarten hiervoor met alle werkbeschrijvingen erbij zijn geweldig! Ik heb met veel plezier je werkjes zitten te bewonderen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Joyce.Heel mooi papier.Leuke tutorial.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige creatie Joyce. dank je voor de uitleg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten