Hello Snow

Hallo allemaal,

vandaag mag ik dit jullie projectje laten zien,
die ik heb gemaakt met de Winter Joys lijn.


benodigdheden voor het frame:

1x 19x15cm kraft
1x 20x15cm kraft
2x 14,5x14,5cm zwart cardstock
1x 3,5x14,5cm zwart cardstock
2x 14x14cm design papier
1x 3x14cm designpapier

ril het 19x15cm kraft op 4 cm
en de 20x15 op 1cm en 16cm.


plak het zwarte cardstock en design papier op 
het 15x15cm zoals op de foto.


snijd een raam uit van 12x12cm uit beide
stukken zoals op de foto.


plak het frame in elkaar en plak onderin, de 
twee strookjes zwart cardstock en designpapier.


De ster:

2x STENCILWJ232 uit kraft

Vouw alle vouwlijnen van beide sterren zoals op de foto.


Plak de sterren op elkaar door de flapjes aan de binnenkant te lijmen.
Je kunt de ster bijna helemaal plat drukken om dit te lijmen.
Als hij eenmaal vast zit kun je hem weer opbollen door
op de punten de drukken.

Hang nu je ster met naald en een draad (ik heb visdraad gebruikt)
in je frame. En versier je projectje verder.



Dit was mijn laatste blogpost voor Studio Light. 
Ik wil Studio Light en het team en de lezers bedanken voor de mooie tijd.
Ik wens iedereen alvast hele fijne feestdagen.

Groetjes Joyce


Reacties