Be creative every day

Hallo allemaal,

Vandaag gaat de bloghop van het Dutch Doobadoo Mixed Media Team
van start. Ik mag jullie dit kaartje laten zien


Voor de kaart deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de schape
art diamond 470.713.186 van de april collectie. 

Ik ben begonnen met de shape art uit te knippen. 1x kraft 1x wit en 
1x in water art. Ik heb twee kleuren distress inkt aangebracht. 
Op de achtergrond heb ik de stencils 470.715.152 en 470.715.618 gebruikt.


Om het nog wat extra diepte te geven heb ik het script stencil
nogmaals gebruikt met zwarte structuur pasta. 

Ik heb mijn kaart afgemaakt met vlinders die ik ingekleurd heb. 
En met glitters en een tekst. 

Gebruikte producten:




Je mag nu verder hoppen naar Fauve

Groetjes Joyce



Reacties

  1. Heeeeel mooi deze kaart Joyce...prachtige techniek met die mixed media producten en DDBD materialen...dank je wel voor de inspiratie..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nogmaals wat mooi....
    En de vlinders.......prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, vooral de vlinders! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje. En ook leuk om het verschil te zien met 2 varianten met 1 stencil. Leuk om dat te combineren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een moie kaart. Helemaal jaloers op.
    Prachtige kleurencombi ook.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige achtergrond en een leuk model van je kaart.
    De vlinders vind ik ook prachtig een heel mooi geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!
    Vind je vlinders ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooie achtergrond en vlinders die er echt uitspringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi Joyce. Veel technieken en gave kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja vlinders dan ben ik om heel mooi al heb ik wel een vlinderverbod tenminste om als het om nieuwe vlinders gaat (al moet je soms soepel met je eigen regels omgaan ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi met die vlinders als echte eyecatchers.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh gaaf, gewoon je eigen designpapier gemaakt!!
    Superleuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi, leuke inspiratie om zelf mee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mij ding hihi vlinders, ik vind je creatie dus echt gaaf 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart en inspiratie om de producten te gebruiken.
    Ben verliefd op je vlinder. Had graag gelezen hoe je die hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Zanoni de vlinder is een stempel die ik heb ingekleurd met potlood en heb uitgeknipt. Groetjes Joyce

      Verwijderen
  16. Mooie stoere kaart, de vlinders zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten