Every moment is beautiful!

Hallo allemaal,

We hebben in de maand mei weer een te gekke Mixed Media challenge voor jullie naar aanleiding van een sketch. Doe je mee?


Ik heb deze creatie gemaakt met de leuke sketch:


Ik heb het script stencil 470.715.152 op een witte achtergrond gebruikt met rich cocoa inkt.
De honingraat heb ik met een roze glitter embossing poeder bewerkt.

Uit de nieuwe mei collectie heb ik een grayboard tandwiel gebruikt die ik 
met een andere kleur embossingpoeder heb bewerkt.


Uiteraard heb de kaart afgemaakt met een van de tekstjes van 491.200.001.
Ik gebruik deze op bijna al mijn projectjes hihi.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Mixed Media groep op Facebook.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl


Dutch Doobadoo - Art Basics - Mixed Media op ScrapWebshop


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    



We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Mixed media Challenge. Heel veel succes!


Groetjes,

Reacties