Cheers!

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze stoere mannenkaart zien. Ik heb
deze kaart gemaakt met de mooie nieuwe collectie van maart.

Ook deze maand hebben wij weer een gezellige bloghop!


Ik heb de Card Art vorm gebruikt 470.713.775. De kaart
is eerst uitgeknipt uit kraft karton. Alle andere delen zijn uit aquarel papier
uitgeknipt. Zodat je ze kunt bewerken met verf en/of inkt.


Ik heb mijn kaartje beplakt met tandwielen en een klok. En hierna
geverfd met roestverf en afgewerkt met een goud/groen patina.
De schuimkraag heb ik bewerkt met 470.715.039 party om het geheel af te maken.

Gebruikte artikelen:




Dit was mijn projectje. Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze leuke mal.

Je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,


Reacties

  1. Wat een superstoere mannenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze nieuwe mal vind ik zo gaaf en wat heb je er een stoere mannenkaart van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, stoere kaart! Heel origineel! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere bierbeker ! Superleuk in die mixed media stijl ! Super accent met het schuim bovenop ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannen creatie heb je ervan gemaakt. Weer eens wat anders met tandwielen en een klok erop te verwerken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel een heel bijzonder bierglas Joyce. Knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een heerlijke stoere mannenkaart....wat ontzettend leuk gedaan Joyce!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze bierpul Joyce wat ben je lekker bezig geweest met die mixed media materalen..
    Zeker die gears en klok in die roestkleuren geven een heel stoer effect....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk super stoer en erg leuk om voor een mannen kaart te gebruiken of en stoere bierdrinkende dame. Eert gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere mannenkaart. Gaaf!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmm, erg leuke inspiratie voor deze mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met een supermooie mal.
    Leuk idee zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke stoere mannen kaart. Weer eens iets heel anders dan wat je normaal ziet. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie stoere kaart.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten