Sending you Easter greetings

Hallo allemaal,

Ik heb dit dubbelzijdige shaker paasei gemaakt met de april collectie.


Voor deze kaart heb ik de Fold Art mal gebruikt 470.713.780. Deze heb ik een
keer omgetrokken en het vierkant eruit gesneden. Ik heb alle lijnen gerild.
Het midden vlak omhoog gevouwen en aan elkaar geplakt.


Om het paasei te maken heb ik twee keer het grootste formaat gebruikt 
van 470.713.182 Fold Art en heb de kleinste maat uitgeknipt.
Plak het ei op een stuk mica en knip deze uit. Plak 3d tape
op het frame en vul het ei met schud materiaal. Ik heb pailletten 
mirco beads en kraaltjes gebruikt. Sluit de achterkant van het ei met
een ei van design papier.

Plak een strookje mica in het midden van de standaard. En plak hierop
aan allebei de zijden het "shaker ei"


Ik heb nog een klein doosje op een zijde gemaakt met paaseitjes.
En wat bloemen en een tekst op de andere zijde.


Gebruikte artikelen:



Dit was mijn projectje.

Tot de volgende keer

Groetjes,



Reacties

Een reactie posten