Enjoy release hop

 Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
scrap kaarten collectie van september.



Ik heb dit doosje gemaakt met de nieuwe collectie:


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie nieuwe mal 470.713.067 Box Art label
De basis is gemaakt van zwart cardstock. Ik heb de doosje dubbelzijdig bekleed. 
Dus alle delen heb ik twee keer uitgeknipt.


Mijn projectje is afgemaakt plaatjes die bij het designpapier passen.
En met een leuke tekst van het vel 491.200.001



Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,

Reacties

  1. Wat een schattig doosje en leuk als je het zo dubbelzijdig bekleed.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh wat een schatje ,ook nog in mijn lievelingskleurtjes top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit doosje Joyce...zo een prachtig designpapier ervoor gebruikt.. en ook aan de binnenkant mooi opgemaakt
    weer een super leuke mal van DDBD
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf geworden Joyce!
    Leuk om cadeau te geven aan iemand zeg. Superleuke mal weer🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie creatie met de nieuwe mal gemaakt. Mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige box is dit geworden met deze nieuwe mal Joyce....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosje!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de mallen van dutchdoobadoo en ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig doosjes! prachtig Joyce
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf projectje heb je gemaakt jyce.
    Mooie kleurtjes en leuke decoraties.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten