Prettige feestdagen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik stap voor stap zien hoe ik dit kaartje heb gemaakt.
Voor deze kaart is de shape gebruikt die in de Crafty kit Frosty Winter (472.100.007) zit.


Nodig:
Cafty Kit Frosty Winter
Laser Paper Art Santa
Karton zwart
Karton wit
Waterverf papier (300 grams)
Waterverf
Witte verf stift (ik heb molotow gebruikt)
decoratie materiaal

Teken, knip en snijd de shape drie keer uit .Zwart het grootste, wit een maat 
kleiner en  waterverf papier een keer kleiner als voorgaande.


Op het waterverf papier ga ja de kleur aanbrengen. Ik heb zwart, paars en blauw gebruikt.
Let op het droogt wat donkerder op dan je in eerste instantie ziet.


Nadat de basis droog is kun je het witte gedeelte even afdekken met een stukje
papier. En dan met de witte verf pen spatten aanbrengen in je "lucht".


Met de leuke Laser Paper Art Santa 472.950.009 heb ik mijn kaartje opgemaakt.
Met een glitterliner heb ik de plaatjes nog wat bewerkt. Een tekst op de
kaart gestempeld en parels aangebracht.

Dutch Doobadoo artikelen:


Dit was mijn kaartje.

Tot de volgende keer.






 

Reacties

Een reactie posten