Go summer, go

Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
mixed media collectie van Juli:

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
.
Ik heb een zomers kaartje gemaakt met de leuke ananas mask:


Ik ben begonnen met een wit stuk A5 water art papier. En heb
met twee kleuren geel en twee kleuren groen de ananas 470.715.624
in het midden van de kaart geplaatst.


Ik heb de randen hierna voorzien van bladeren en bloemen.
Hiervoor heb ik dezelfde kleuren groen als in de de steel
van de ananas.


Om het geheel af te maken heb ik nog een leuke tekst gebruikt 
van het paperart vel 472.950.008


Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:

  • Ga 9 Juli 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Groetjes,




Reacties

  1. Deze is zekers heel zomers, leuke kaart Joyce.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik helemaal weg van.
    Wat leuke vrolijke frisse zomerse kaart.
    Zo mooi ,in deze kleuren.
    Een top kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ben weg van die ananas super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart gemaakt met die leuke ananas stencil Joyce..Ook de bloemen rondom geven een leuk effect...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fris zomerse pagina geworden, i love it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk en lekker zomers! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joyce Jansen,
    wat een frisse creatie.
    De ananas zou een mooie aanvulling zijn in mijn collectie, je kan er zo veel wegen mee uit, net zoals jouw prachtige creatie , want de zomer kan inderdaad een duwtje in de rug waarderen
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten