Happy Day

Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
scrap kaarten collectie van Juli.



Ik heb deze kaart gemaakt met de nieuwe collectie:


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie nieuwe mal 470.713.805 Fold art schommel.
Deze trek je twee keer over op karton, ik heb in dit geval kraft gekozen. Een deel
vouw je precies doormidden. En voor het voorste deel gebruik je de ril lijnen van de mal.

Het ovaal knip je uit zodat er een opening ontstaat waar je iets in kunt maken.


Ik heb voor mijn kaart een papegaai op een stukje mica geplakt. Ik heb mijn
projectje af gemaakt met een leuke tekst van het paperart vel 472.950.008
en een sticker gebruikt van het vel 491.200.001



Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,




Reacties

  1. Wat een leuke, opvallende kaart heb je gemaakt.
    Mooi zoals de papegaai in de hoofdrol staat.
    De tekst staat er ook mooi bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart is weer toppie. Leuk met deze mooie mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, leuk met de papegaai! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart ,leuke mal, maar ook een mooi geheel van gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dit...wow en die kleuren zijn prachtig hoor...gave mal waar je veel mee kunt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke en mooie creatie! Heel knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, de papegaai komt hier zo mooi tot zijn recht. Wat een prachtige mail en in jouw tropische sferen heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow... wat mooi. Deze kaart heeft niet veel nodig, het model en het designpapier samen, is al genoeg.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave tropischekaart heb je gemaakt in een perfecte combinatie met het papier. Een tropische vakantie zit er nu niet in, maar met deze kaart krijg je wel het ultieme vakantiegevoel... PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke uitvoering van deze mal in vrolijke kleuren. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WoW Joyce wat een prachtige creatie met prachtig papier😍
    Bedankt voor t delen
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gezellige leuke kaart is dit Joyce!
    Een prachtige combinatie ,leuke mal !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten