Don't forget to fly


Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we met een nieuwe collectie want het is een nieuwe maand. En daar hoort
uiteraard weer een bloghop bij.




Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de 470.713.190 mal. Ik heb
deze 1x op zwart cardstock overgetrokken. 1x op wit cardstock en 1x op waterart uitgeknipt.


Ik heb op de waterart paarse en blauwe oxide inkt aangebracht. Daarna het
stencil 470.713.814 erop gelegd en met een babydoekje wat van de kleur weggeveegd.
 Doordat je doekje vochtig is krijg je een heel mooi effect met je oxide.


Hierna heb ik de binnenste ring van de mandala 470.715.621 met dezelfde kleuren
inkt aangebracht op de achtergrond.


De stencils 470.715.154 en 470.715.155 heb ik met twee verschillende kleuren
structuurpasta op de achtergrond aangebracht.


De chipboard klok 492.006.003 heb ik bewerkt met twee kleuren embossing poeder.
De sticker art klok 491.200.003 zijn opgeplakt op een stukje rest karton en uitgeknipt.


Ik heb mijn kaartje afgemaakt met het leuke sticker vel 491.002.001


Dit was mijn kaartje met de prachtige nieuwe Mei collectie.

Je mag nu verder hoppen naar:



  • Ga 7 mei 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Groetjes,


Reacties

  1. Prachtig en wat een mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt. Vind deze nieuwe mix media lijn van DDD geweldig en ga zeker het één en ander aanschaffen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wooow Joyce wat een schitterend kaartje is dit geworden ...zo mooi in deze purpere kleurtjes...
      PRACHTIGE details met het mixed media materiaal ...
      groetjes Rosina

      Verwijderen
    2. Echt heel erg mooi bedankt voor de inspiratie vind het top producten.

      Verwijderen
  3. Wauw deze is mooi! Heel gaaf hoe je de achtergrond gemaakt hebt, zeker een om te onthouden! Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind mixed media geweldig zoveel verschillende creatie en allemaal even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gedaan
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joyce


    Kei gave creatie is het geworden en leuk dat hoppen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je inspiratie. Die klok is geweldig
    Prachtige collectie
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal weg van de kleuren die je gebruikt heb. Zeker in combinatie met het stickervel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterk kleurgebruik. Leuke inspiratie..gr Viviënne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijl heb je, rust en toch van alles te zien op de kaart!Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mogelijkheden allemaal met hetzelfde setje. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig. Hou van de kleuren die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WoW ook weer super gaaf zeg, zoveel leuke ideeen gezien! Bedankt voor t delen Joyce!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kleuren zo, echt heel erg mooi helder. En wat toch verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al zo gaaf gemaakt met de mooie producten van DDBD op MM gebied die uitgekomen zijn.
    Ik ben dol op klokken op dit gebied. Ik was te nieuwsgierig, doe namelijk niet echt mee aan bloghoppen maar deze kon ik niet aan mij voorbij laten gaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten