Happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit schattige doosje zien. Ik heb
dit doosje gemaakt met de mooie nieuwe collectie van Mei.

Ook deze maand hebben wij weer een gezellige bloghop!

Ik heb de Box Art vorm gebruikt 470.713.063. Ik heb het doosje uit
zwart cardstock geknipt.


Het doosje is afgemaakt met roze designpapier en een schattige eenhoorn.

Gebruikte artikelen:




Dit was mijn projectje. Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze leuke mal.

Je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,


Reacties

  1. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt.
    Zo'n leuk formaat, echt weer iets anders ...
    Fijne dag.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuk doosje heb je gemaakt met deze geweldige nieuwe mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Weer eens wat anders zo'n doosje. Mooi papier ook en een schattige eenhoorn erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk doosje Joyce!
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Dat is zo leuk om kado te geven.
    Hier kan je mee voor de dag komen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig doosje, was gelijk al mijn favoriet, kan niet wachten. groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel mooi dit doosje Joyce...en zo leuk opgemaakt met die schattige eenhoorn ook het papier/cardstock combinatie vind ik PRACHTIG!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joyce,
    Enig doosje zeg, leuke rand bovenop en super dat er een opening is voor lint. Leuk ideetje voor traktatie op school met lekkere snoepjes of tomaatjes erin. Mooi papier en die eenhoorn als finishing touch. Prachtig!
    Lieve groet,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje. Dit model bied heel veel leuke mogelijkheden denk ik. Jouw versie is erg leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje met de even leuke eenhoorn!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten