Magical moments

Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
scrap kaarten collectie van Juni.



Deze kaart heb ik gemaakt om jullie te laten zien:


Ik ben aan de slag gegaan met de leuke crafty kit Allison 472.100.002
Ik heb de shape die in de kit zit 1x uit kraft karton, 1x uit wit karton
en 2x uit design papier uitgeknipt.


Ik heb een van de twee shapes uit design papier schuin doorgesneden. 
En voorzien van een sierrandje. Links onderin heb ik een bloementoef gemaakt
met de prachtige plaatjes uit de kit.


Ik heb nog een sticker gebruikt van het vel 491.200.005
Grunge tickets om mijn kaart of te maken.


Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,




Reacties

  1. Heel erg mooi is deze kaart met één van de nieuwe mallen. Leuk met die labels. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt, gemaakt met de nieuwe mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en altijd leuk tags op een creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kaartje Joyce...heel mooi van vorm en prachtig designpapier en dan met die tagjes erin...CHAPEAU weer!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met prachtig papier en mal. Leuk ook die stickerteksten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart ook die teksten.Een mooi geheel van vorm,kleur en samenstelling.Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en het papier vind ik prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kit is dit toch. En je kaart is een plaatje. Enerzijds strak, maar toch ook weer sierlijk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele mooie kaart
    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk idee om een kant schuin af te snijden en er labels in te doen.
    Geeft weer een heel ander soort kaart meteen.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Joyce.! Met een prachtige kit Allison. Super gave kit zeg!
    Bedankt voor t delen
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten