Never regret anything


Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
mixed media collectie van Juni.


Ik heb een spread gemaakt in mijn art journal.

Ik vind het fijn om mijn pagina's even uit de journal te halen een
aan de achterkant even vast te zetten met een stukje tape.
Zo kan je de pagina's mooi in elkaar over laten lopen.

Om te beginnen heb ik groene oxide inkt in het midden van de pagina 
aangebracht met een dauber. Hier overheen heb ik het stencil 470.715.622 
gelegd en ben ik met dezelfde groene kleur over het stencil heen gegaan. 


Vervolgens heb ik het stencil in de nog witte hoeken gelegd en hier met een 
lila paarse spray overheen gegaan. Ik heb dit in beide hoeken gedaan.
De stempels met de bloemen heb ik eerst op de pagina gestempeld en 
daarna nogmaals op wit cardstock. Ik heb de bloemen uitgeknipt, 
opgeplakt en bewerkt met glitters.

Om het geheel af te maken heb ik nog wat leuke tekst stickers gebruikt 
van het vel 491.200.001


Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,




Reacties

  1. Hele moooie, en toch door 't kleurgebruik ook lekker rustige pagina geworden. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke planner pagina's en ook hier zie ik hoe mooi je de stencils kunt gebruiken. Super!!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt, hele mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie pagina's heb je zo gemaakt!!
    Er is ook zoveel moois wat erop kan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt. Schitterende kleuren en zo verschillend verwerkt met de nieuwe stencils.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joyce, nog zo'n prachtige pagina's gemaakt.

    Groetjes, Juliet Voesten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en rustig deze pagina's. Hou er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleurencombi dat groen en paars en ook super laten overlopen. Mooi om te zien iets waar ik nog veel op moet oefenen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina met prachtige collectie! Kleuren passen goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo heb je weer een prachtige pagina in je art journal!!!
    Mooi gedaan!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt! Bedankt voor je inspiratie en groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi art journal heb je gemaakt joyce
    Bedankt voor t delen van je creatie
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie pagina in je art journal Joyce, mooie kleuren gebruikt en dat stencil is te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi met die kleurtjes. Ik vind de stencils te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dit weer een hele andere creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drukte op verkeerd knopje. Wilde nog zeggen dat kleuren combinatie heel mooi is en bedankt voor de tip om pagina vast te plakken.
      Groetjes Tanja

      Verwijderen
  15. Wat heb je prachtig e pagina's gemaakt Joyce.....ziet er erg leuk uit.
    Prachtig zijn de bloemen erbij.....heel erg leuk gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten