Dream big release hop

 Hallo allemaal,


Vandaag hebben wij weer een leuke bloghop voor jullie met de nieuwe
mixed media collectie van september.


Ik heb deze art journal pagina gemaakt met de nieuwe collectie:


Op de pagina heb ik het stencil 470.715.165 Mask Art kant gelegd en bewerkt met blauwe inkt en een blender brush. Langs de randen heb ik een gedeelte van stencil 470.715.166 Mask Grunge Barroque aangebracht met bruine inkt een een daubertje. 


Met een fineliner en een liniaal heb ik een stippellijn aangebracht rondom de pagina. Ik had wat losse bloemen ingekleurd met aquarelpotlood die ik opgeplakt heb.


Ik heb mijn projectje af gemaakt met een leuke tekst van het paperart vel 472.950.008
en een sticker gebruikt van het vel 491.200.001



Dit was mijn projectje

je mag nu verder hoppen naar:


Groetjes,

Reacties

  1. Prachtige pagina Joyce, super mooi gedaan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, het is echt een hele mooie mask! Ik ga hem ook bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend deze creatie met die mooie nieuwe masks gemaakt Joyce Ook prachtig ingekleurde bloemen erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten