Treasure these memories

Hallo allemaal,

Vandaag op mijn blog deze scrap pagina die ik heb gemaakt met de prachtige artikelen van Dutchdoobadoo. Ik heb voor deze pagina verschillende technieken gebruikt.


Ik ben begonnen met een kraft pagina 30,5x30,5cm. Hierop heb ik een designpapier pagina geplakt van 30x30cm. Rechtsboven en links onder heb ik gebruikt gemaakt van mask Flower and Swirl 470.715.163 in combinatie met zwarte glitter structuur pasta.


In het midden heb de Shape Art 470.713.197 gebruikt. Opgemaakt met bloemen en blaadjes die bij het designpapier passen. Om de foto heb ik lijstje geplakt van het vel 472.950.006. En natuurlijk heb ik weer een quote gebruikt van stickervel 491.200.001. Een van mijn favoriete stickervellen.



Ik vond het leuk om nog wat stuc tape aan te brengen 472.948.053. Deze heb ik eerst voorzien van twee laagjes embossingpoeder zodat ze een beetje metaal lijken.


Dit was mijn projectje. Voor de allereerste scrap pagina vind ik hem zelf erg geslaagd. Wat vinden jullie ervan?

Tot de volgende keer.

Groetjes,




 

Reacties

  1. Wat een schitterende pagina.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer eens een andere vorm van creativiteit. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow zo kan je die nieuwe mooie mallen ook gebruiken , prachtige layout is dit Joyce er is zoveel moois op te zien vooral die swirls heb je mooi gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten