Kerstmis

 Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik heb gemaakt met de september collectie van Dutch Doobadoo.


Voor deze kaart heb ik stencil Card Art Kerst 470.713.812 gebruikt.


Ik heb een A4 kraft vel dubbel gevouwen en de buitenste omlijning van het stencil overgetrokken. Ik heb de mal iets lager gelegd dan de vouwlijn zodat je een dubbele kaart krijgt. De volgende laag heb ik gemaakt met design papier. De omlijsting van de letters heb ik weer van kraft gemaakt zodat je een mooi contrast krijgt in de kaart.


Ik heb mijn kaart afgemaakt met een leuke auto, kerstbomen, sneeuw en wat parels.
Zoals jullie hebben kunnen zien bij mijn DT collega's is deze mal op verschillende manieren op te bouwen.

Dit was mijn kaartje.

Tot de volgende keer.

Groetjes,








Reacties

  1. Prachtige kerstkaart Joyce en wat heb je hem hartstikke mooi versierd en kraft staat heel mooi bij je gebruikte kleuren! Enig staat de auto met kerstboom en super poinsettia's gemaakt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten